Wasza wysokość Wredus

Mam właśnie po raz kolejny do czynienia z typowo wredną osoba i sobie z tym nie radzę. Osoba ta obgaduje kolegę, za którym swoją drogą nie przepadam, ale robi to w tak paskudny, oceniający i pogardliwy sposób, że chce się płakać. Nawet udało mi się odezwać i pokazać sprzeciw. Ale czy było warto? Czy będzie to miało jakiś efekt poza nazwaniem idiotką za plecami? 

Sama nie wiem. Czy warto reagować, czy to takie straszne, że ktoś ma swoje zdanie? Nie wchodziłam w dyskusję, powiedziałam tylko, że ja mam inne zdanie i że mamy prawo mieć inne poglądy. 

Ale zabolała mnie agresja, pogarda i oceniający, wredny ton chłopaka, który mówił paskudne rzeczy o swoim koledze za jego plecami.

Oby jak najmniej takich osób na mojej drodze. 

A może nie znam kontekstu i był między nimi jakiś konflikt?

Póki co będę unikać. To może być zaraźliwe 😉

One thought on “Wasza wysokość Wredus

Add yours

  1. możesz nie znać kontekstu
    ja staram się świadomie nie mówić źłe o ludziach, nawet tych o których BARDZO (albo trochę) źle myślę (czasem mi się ulewa na blogu, taki mój wentyl bezpieczeństwa), ale bywa, że jednak popłynę i ktoś, kto nie zna kulis mógłby to odebrać jako wredność i podłość z mojej strony a jest to np. frustracja, że serio zły człowiek jest noszony na rączkach i hołubiony, bo dobrze umie udawać dobrego
    albo wściek na maxa, bo ktoś mi robi koło dupy a ja gryzę się w język, żeby nie odpłacać pięknym za nadobne
    różnie bywa…

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

