Wernisaż i nas troje. 

Dzisiaj, o 18:00 odbędzie się wernisaż, w którym wezmę udział. To nie tylko wystawa,na której są moje prace. To dla mnie coś więcej.

Wystawa jest podsumowaniem kolejnego roku w pracowni plastycznej w Galerii Sztuki Współczesnej. To, że biorę w niej udział, oznacza, że znalazłam czas. Polubiłam to miejsce i ludzi, którzy tam przychodzą. 

Pracownia plastyczna stała się częścią mojego życia, nauką pokory i zachwytu. Nauczyłam się tam i patrzeć i zerkać i słuchać i przysłuchiwać się. Czy rysować? Trochę tak, ale rysowanie w tym wszystkim jest dla mnie mniej ważne. Rysowanie stało się medytacją. Jest cudownie bezcelowe i mało warsztatowe. Przynajmniej w tym roku. 

Na wernisaż weźmę córkę i pokaże jej, że warto mieć hobby. Wezmę też swoje wewnętrzne dziecko i powiem mu, że to jego zasługa, i że jest zdolne, mądre i śliczne. Czyli pójdzie nas troje. Oby był nas-trojowo! 

2 thoughts on “Wernisaż i nas troje. 

Add yours

Skomentuj

